Tiskové zprávy


27.2.2017     Tiskové zprávy

Nejcitovanější mluvčí roku 2016: Jiří Ovčáček stále kraluje žebříčku

Jiří Ovčáček opět obhájil své prvenství v intenzitě citovanosti tiskových mluvčích na českých zpravodajských serverech. Po rekordním roce 2015, kdy dosáhl dvojnásobné citovanosti oproti roku 2014, zaznamenal v loňském roce jen drobný propad. Nejcitovanějším mluvčím podnikové sféry se stal Ivo Čelechovský z OKD. Mluvčí prezidenta republiky s přehledem ovládl žebříček citovanosti tiskových mluvčích na českém internetu. Zatímco v roce […]

číst celou zprávu »


5.10.2016     kariéra

Analytik monitoringu médií

Hledáme počítačové nadšence na pozice analytiků monitoringu médií. Náplní práce je především rešerše a příprava příspěvků z tištěných i online médií, televizního a rozhlasového zpravodajství. Hledáme pracovníky na plný i částečný úvazek (vhodné pro VŠ studenty). Požadujeme: vysoká gramotnost práce s PC zájem o moderní technologie a IT docházku do kanceláře v Krnově vítáno ukončené VŠ […]

číst celou zprávu »


19.2.2016     monitoring

V sobotu odstávka, od neděle rychleji

Naše aplikace inteligentního monitoringu médií bude mít v sobotu 19. února technologickou odstávku. Od neděle se můžete těšit na svižnější chod, výrazně totiž posilujeme naši hardwarovou soustavu. Děkujeme za pochopení.

číst celou zprávu »


4.2.2016     Tiskové zprávy

Žebříček citovanosti mluvčích v roce 2015: překvapení se nekonalo, Jiří Ovčáček stále kraluje pořadí

Mluvčí prezidenta republiky obhájil své loňské prvenství v intenzitě citovanosti tiskových mluvčích. Zásadní je ale meziroční nárůst jeho citovanosti, a to na dvojnásobek oproti roku 2014. Nejcitovanějším mluvčím podnikového sektoru se stal Petr Šťáhlavský z Českých drah, který vystřídal tentokrát třetího Daniela Šabíka z ČSA. Vyplývá to z analýzy společnosti Media Tenor, která sledovala přední české zpravodajské servery. […]

číst celou zprávu »


21.1.2016     Tiskové zprávy

Dieselgate zamíchal kartami žebříčku medializace firem

Volkswagen se stal nejčastěji medializovanou společností na českých zpravodajských serverech v roce 2015 a vystřídal tak v čele ČEZ, který žebříčku dominoval tři předcházející ročníky. Za Volkswagenem se umístila Škoda Auto a České dráhy, zmiňovaný ČEZ obsadil tentokrát čtvrtou příčku. Vyplynulo to z roční analýzy společnosti Media Tenor, která sledovala hlavní české zpravodajské servery. Automobilka Volkswagen neopanovala pouze […]

číst celou zprávu »