Analýzy a monitoring sociálních sítí

Objektivní přehled o reputaci vaší firmy na sociálních sítích a diskusních fórech.

Nespoléhejte na nepřesné a zavádějící nástroje pro sledování sociálních sítí, kterými je trh zaplaven. Je empiricky potvrzeno, že relevanci často nemá ani 5 % nalezeného a automatizovaně vyhodnocovaného obsahu. Media Tenor proto nabízí analytický a monitorovací produkt, ve kterém je vedle technologií položen důraz na expertní posuzování obsahu skutečným analytikem.

social2

  • Jak intenzivně zmiňují uživatelé sociálních médií jednotlivé sledované značky/události/kauzy/témata?
  • Jak uživatelé sociálních médií značky/události/kauzy/témata hodnotí?
  • Jak intenzivně jsou v sociálních médiích zmiňovány různé produktové skupiny jednotlivých značek?
  • Jak jsou tyto produktové skupiny hodnoceny?
  • Která sociální média informují o sledovaných značkách/událostech/kauzách/tématech nejaktivněji?
  • Která sociální média referují o vybraných značkách/událostech/kauzách/tématech pozitivně a která negativně?
  • Jaká jsou specifika prezentace branže a značek/událostí/kauz/témat v různých sociálních médiích?
  • Kdo jsou nejaktivnější diskutéři a jak jednotlivé sledované značky/události/kauzy/témata hodnotí?
  • Existují podezření na placené diskutéry?

 

social