Expertní zázemí MTI

Dozorčí rada Media Tenor International

Alfred Berkeley III, former President NASDAQ, New York

Richard Gaul, former Global Head PR and Politics, BMW Group, Berlin

Martin Gurri, former US Government, Washington DC

Dr. Michel Ogrizek, former Global Head Communications, World Economic Forum, Geneva

Liv Watson, Director, Webfilings, Ohio

Poradní sbor Media Tenor International

Prof. Dr. Frank Brettschneider, Institute for Communication Science, University of Hohenheim, Stuttgart

Prof. Dr. Stephen Coleman, University of Leeds, Director of Research Institute for Communications

Farhad Dilmaghani Secretary of State, Senate Administration  for Labour, Integration and Women, Berlin

Prof. Dr. Wolfgang Donsbach, Managing Director of the Institute for Communication Science, TU Dresden, President Past and Chair of International Communication Association

Prof. Dr. Robert G. Eccles, Harvard Business School, Boston

Nakhle El-Hage, Editor-in -Chief, Al Arabiyah, Dubai

Dr. Christoph Frei, Director General, World Energy Council, London

Prof. Dr. Frank Go, Rotterdam School of Management, Erasmus University, Rotterdam

Anthony Gooch, Head of Public Affairs and Media Relations, OECD, Paris

Prof. Michael B. Goodman, Director Corporate Communication Institute, New York

Ulrik Haagerup, Editor-in-Chief, DR-TV, Copenhagen

Bernard Kalb, former Assistant Secretary of  State for Public Affairs, State Department, Washington DC

Eli Khoury, Founder and CEO, Quantum Group Saatchi & Saatchi MENA, Beirut

Stephen Killelea, Founder and CEO, Institute for Economics and Peace, Sydney

Francesco de Leo, CEO Green Comm Challenge, Los Angeles

Prof. Shiping Liu, Chief Scientist & Associate Director of CAS Financial Technology Center, Chairman of GBICC, Shanghai

Prof. Dr. Max McCombs, University of Texas, Austin

Alisa Miller CEO, Public Radio International, Minneapolis

Michel Ogrizek, International Communications Expert, Paris

Prof. Dr. Nitin Nohria, Professor Business Administration of Dean Harvard Business School, Boston

Prof. Dr. Eli Pollak, Weizman Institute, University of Jerusalem, Israel’s Media Watch, Jerusalem

Prof. Dr. Donald Shaw, University of North Carolina at Chapel Hill

Prof. Jan-Egbert Sturm, Director, KOF, Zurich

Mathatha Tsedu Editor, City Press, Johannesburg

Prof. Dr. Magdalena Wojcieszak, IE School of Communication, Segovia

Renata Týmová

Analýzy společnosti Media Tenor jsou nedílnou součástí měření veřejné služby, které Česká televize zavedla před 2 roky a výsledky analýz poskytují nejen samotné České televizi cennou zpětnou vazbu z hlediska kvality zpravodajství, publicistiky a diskuzních pořadů. Analýzy nám umožňují sledovat vývoj obsahových charakteristik našeho zpravodajství a publicistiky zejména z hlediska kvalitativních parametrů. Zároveň touto zpětnou vazbou získáváme jistotu že poskytovaná kvalita se ve výsledcích skutečně objevuje.

Renata Týmová

Vedoucí Výzkumu programu a auditoria České televize

Patricie Šedivá

Media Tenor zpracovává pro tiskové oddělení společnosti T-Mobile nejen monitoring médií, ale také různé analýzy. Oceňujeme nejen profesionální služby Media Tenoru, ale i svědomitý, flexibilní a proaktivní přístup Pavla Mašky, reflektující veškeré individuální požadavky ze strany klienta.

Patricie Šedivá

PR, T-Mobile

Lucie Pecháčková

Monitoring od společnosti Media Tenor nám už více než rok pomáhá měřit výsledky naší práce. Kromě denního monitoringu médií si necháváme zpracovávat také pravidelné měsíční analýzy, u kterých oceňujeme jasnost, přehlednost a nezávislý pohled v hodnocení tonality jednotlivých témat i článků. Na spolupráci s týmem agentury Media Tenor oceňujeme kromě profesionality také lidský přístup a prakticky okamžité reakce na naše dotazy a požadavky.

Lucie Pecháčková

Tiskové oddělení, O2 Czech Republic a.s.

Petr Neuvirth

Hledali jsme řešení, které v jednom finálním indexu zohlední obsahovou kvalitu příspěvků, rozsah mediálního pokrytí a také relevanci zdroje informace. Takové řešení jsme nalezli u progresivního dodavatele mediálně-analytických služeb Media Tenor. Díky němu jsme nyní schopni se rychle a přehledně porovnávat s konkurencí a sledovat vývoj vlastního profilu v čase, včetně monitoringu profilu v rámci relevantních sociálních sítí.

Petr Neuvirth

Ředitel rozvoje produktů, procesů a marketingu ČSOB Leasing

Zdenka Kubalová

Analýza mediální publicity města Plzně nám pomohla poznat vlastní komunikační pozici. Analýza přesně identifikovala subjekty, které v celostátním kontextu nejpodstatněji ovlivňují image města – pro nás partnery pro navazování spolupráce. V regionálním okruhu nás zajímalo především, jak se nám daří komunikovat klíčová témata definována strategickým plánem rozvoje města.

Zdenka Kubalová

Tisková mluvčí města Plzně 2002-2009

Peter Eigen

Bez analytické podpory Media Tenoru by naše práce nedoznala pochopení nejen u světových lídrů, ale ani u nejširší veřejnosti.

Peter Eigen

Zakladatel Transparency International

Richard Gaul

Strategické řízení vztahu s médií vyžaduje jasný a nezávislý seismograf, který nám v předstihu prozradí, v čem spočívají slabiny naší externí komunikace. Media Tenor je celosvětový hráč, jehož kvalifikovaní analytici sledují nejen tradiční média, ale také celou šíři internetu.

Richard Gaul

Ředitel korporátní komunikace BMW 1985-2006