Jaký je váš mediální obraz? Převažuje v něm pozitivní či negativní kontext? Liší se hodnocení a výběr témat podle jednotlivých médií a autorů? Jaké jsou příležitosti a rizika? Nabízíme vám komplexní mediální analýzu včetně doporučení pro další komunikaci.
Co obsahuje analýza publicity:
Analýza probíhá prioritně na úrovni výpovědí/výroků, nikoliv na nepřesné úrovni celých příspěvků – tato detailnost předchází nekorektnímu třízení příspěvků na negativní, neutrální, pozitivní, přičemž zohledňuje míru zabarvení příspěvku pozitivním i negativním směrem i množství prezentovaných informací – obsáhlý příspěvek a krátká zmínka se nepromítnou v analýze jako jednotka a jednotka. Analýza tak získává podstatně vyšší validitu, než mohou nabídnout konkurenční produkty.
Dlouhodobý mezinárodní výzkum Media Tenoru vedl k formulaci desatera kvalitního mediálního profilu organizace. Řiďte svoji medializaci efektivně ve spolupráci s našimi experty.
Jaký je mediální obraz vašeho podniku? Pročítáním monitoringu získáte neurčitý, neúplný a často zkreslený výsledek. Analýza mediální publicity nabízí komplexní rozbor silných a slabých stránek medializace podniku, porovnání mediálního obrazu s konkurencí a rozbor úspěšnosti komunikačních aktivit.
Města, obce a regiony se stále častěji soustřeďují na poznávání měkkých faktorů image, které mohou hrát podstatnou úlohu v lokalizaci kapitálu, směřování turistů, rezidenční atraktivitě i spokojenosti obyvatel – voličů. Média ovlivňují obraz municipalit na regionální, celostátní i mezinárodní úrovni. Klíčovým aktérem je vedení města, které může napomoci komunikaci strategických témat.