30.9.2015     seminář TM&PR

Další ročník semináře Tiskoví mluvčí a odborníci v PR je za námi – naplněn nadšením

Další ročník semináře Tiskoví mluvčí a odborníci v PR je za námi – naplněn nadšením

Tým Media Tenoru letos uspořádal už druhý ročník oborového semináře pro tiskové mluvčí a odborníky v komunikaci. Místo zůstalo stejné jako vloni – malebné prostředí vinařské vesničky Prušánky – Nechory. Od čtvrtka do soboty jsme se společně věnovali odbornému programu, sdílení dobrých praxí a společné zábavě. Akce se zúčastnilo více než 40 účastníků z různorodých organizací napříč celou Českou republikou.

DSC01014

Tým Media Tenoru pořadatelstvím semináře navázal na dřívější cyklus seminářů, které už od počátku 90. let pořádala Dr. Janka Kolářová. Řada mluvčích z této éry zachovává semináři věrnost dodnes. Tradicí zůstává i špičková cimbálová muzika Michala Miltáka, která opět zahrála první večer akce. Všechny seminářové dny se podařilo odborný program zakončit speciální perličkou na závěr. Ve čtvrtek jí byl Jiří Šindelář z University of Leeds, který se věnoval politické komunikaci, v pátek potom Jan Juza ze společnosti TON Bystřice pod Hostýnem a v sobotu Matěj Hollan za politickou kampaň Žít Brno.

collage

Zpětná vazba k celému semináři ve všech směrech překypovala pozitivitou. Účastníci si pochvalovali nejen volbu místa a odbornost programu, ale také celkovou atmosféru a organizaci. „Nejde jenom o samotná školení zaměřená na vzdělávání pracovníků z oblasti PR, důležité jsou i neformální rozhovory, DSC01559které spolu máme příležitost vést bez toho, že bychom všichni zrovna někam a jako vždycky spěchali. Vyjet na Moravu, vypnout počítač, vypnout zvonění na mobilu – zajímavá kombinace, kterou si nedopřávám často. O to zajímavější to ale potom všechno je,“ vyjádřila neojedinělý názor Gabriela Bechynská, místopředsedkyně PR klubu.

Kladné přijetí semináře nám dělá obrovskou radost. „Výsledek celé akce pro nás byl obrovskou vzpruhou a odměnou. Už teď přemýšlíme nad pojetím pro další ročník“, prozradil za tým organizátorů Pavel Herot. Partnery letošního semináře byli agentury Respond & Co., E-kom Promotion a PR Klub. Akci podpořili také Heineken, hodinářství DEAL a vydavatelství Mladá fronta, Empresa media a PRO VOBIS.


zpět do archivu tiskových zpráv